יריב דגן לוגו
נגן וידאו

תדמית ושיווק

בעידן השיווקי של היום ארגונים, חברות ובעלי עסקים יכולים לחשוף את המוצר ואת השירות שלהם באמצעות סרטונים במגוון רחב של מדיות: פייסבוק, יוטיוב,אתר, מיילים ועוד. סרטוני תדמית קריאטיביים ואפקטיביים יוכלו למתג אתכם או את המוצר שלכם וסרטוני שיווק יוכלו לקדם את המכירות שלכם. כאן תמצאו את כל הפתרונות שיהפכו כל סוג סרטון לשונה ולבולט.
אז קדימה… אקשן.

טיפים

1. כדאי להחליט על סוג הסרטון המתאים לכם: סרטון תדמיתי או סרטון שיווקי.

     – סרטון תדמיתי בדרך כלל ייתן תיאור עליכם או על מוצר או על שירות ולא ינסה למכור ובדרך כלל יופיע באתר.
     – סרטון שיווקי יתמקד בנושא אחד מתוך הסל הקיים יתאר בעייה ופתרון ויכוון להנעה, בדרך כלל יופיע ברשתות החברתיות.

2. כדאי לעבוד עם בעל מקצוע שאתם סומכים על המקצועיות שלו, על האמינות, על האחריות, על היושר והשירות, כי הרי מדובר בעסק שלכם.

3. כדאי לזכור שהמחיר כן קובע- יש בעלי מקצוע זולים ובעלי מקצוע יקרים בדיוק כמו המכוניות סוסיתא ומרצדס.

4. חשוב להטמיע בסרטון כתוביות לכבדי שמיעה .

כנסים והרצאות

הדרכה

שידור חי והקרנה במעגל סגור

אירועי חברה

הופעות ומוזיקה

צילום סטילס

בניית אתר: איל פור פרסום בגוגל | עיצוב: מיכל רגב
בניית אתר: איל פור פרסום בגוגל
עיצוב: מיכל רגב
גלילה לראש העמוד